صادرات پودر ماشینی فافلین به ترکیه و عراق

امروزه میزان صادرات پودر های ماشینی به ترکیه و عراق بیشتر شده است که علت اصلی آن، کیفیت بالای این محصول است.

بررسی کیفی پودر ماشینی فافلین

پودر های ماشینی فافلین یکی از بهترین پودر های ماشینی موجود در بازار است و این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد؛ که در این مقاله می‌ خواهیم به بررسی کیفی پودر های ماشینی فافلین بپردازیم.

پودر های ماشینی فافلین یکی از انواع پودر های شوینده لباس است؛ این پودر نسبت به سایر پودر های موجود در بازار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کیفیت بالای این پودر ها به فرمولاسیون ساخت و تولید آن ها وابسته است؛ به این معناست ماده‌ هایی که در فرمولاسیون این پودر ها استفاده شده است، موجب قدرت بالای آن در لکه بریمی شود.

در فرمولاسیون پودر های ماشینی فافلین از آنزیم‌ ها، سورفاکتانت‌ ها، بیلدر ها، اپتیکال برایتنر ها و غیره استفاده می‌ شود؛ هر یک از این ماده‌ ها نقش بسزایی در کیفیت و لکه بری این محصول بر عهده دارند.

قدرت لکه بری پودر های ماشینی فافلین می‌ تواند سخت‌ ترین و قدیمی‌ ترین لکه‌ های موجود در سطح لباس را از بین ببرد؛ این پودرها با نفوذ در تار و پود لباس‌ ها، لکه‌ های قدیمی را ریشه کن کرده و موجب تمیزی لباس می‌ شود.

پودر های ماشینی به نسبت پودر های دستی از کیفیت و قدرت تمیز کنندگی بالاتری برخوردار می‌ باشند؛ اما پودر های ماشینی فافلین به نسبت سایر پودر های ماشینی موجود در بازار، کیفیت و قدرت تمیز کنندگی بالاتری دارد.

این پودر، لکه‌ های: قهوه، لوازم آرایش، سس، میوه، ادرار، خون، نشاسته، چربی‌ های موجود در دور یقه لباس و غیره را به راحتی از بین می‌ برد؛ این میزان از تمیز کنندگی نشانه کیفیت بالای این محصول است.

همچنین فرمولاسیون پودر های ماشینی فافلین به گونه‌ای است که، از شست مجدد چرک‌ های جدا شده در سطح لباس جلوگیری می‌ کند؛ از این رو لباس ها پس از شستشو تمیز تر و درخشنده‌ تر می‌ شوند.

البته در فرایند ساخت و تولید این پودر ها از ماده‌ ای به نام اپتیکال برایتنر استفاده می‌ شود؛ اپتیکال برایتنر، زردی موجود در سطح لباس را پس از شستشو از بین می‌ برد؛ زمانی که لباس‌ ها به طور کامل شسته می‌ شوند، کمی زرد رنگ هستند.

اپتیکال‌ های موجود در فرمولاسیون این پودر ها موجب از بین رفتن زردی لباس شده و باعث ایجاد هاله‌ ای آبی رنگ در لباس می‌ شوند، که لباس‌ ها را شفاف‌ تر و درخشنده‌ تر می‌ کند.

همچنین نباید از وجود آنزیم‌ ها در فرمولاسیون این پودر ها غافل ماند؛ حضور آنزیم‌ ها در پودر های ماشینی فافلین نقش گسترده‌ ای را در کیفیت این محصول بر عهده دارد.

به طور ساده‌ تر می‌ توان گفت کیفیت بالای پودر های ماشینی فافلین تا حد زیادی به آنزیم‌ ها ، اپتیکال برایتنر ها و سایر ماده‌ های مورد استفاده در فرمولاسیون این پودر بستگی دارد.

به طور کلی پودر های ماشینی فافلین دارای قدرت تمیز کنندگی و لکه بری بسیار بالا هستند؛ کیفیت بالای این محصول را، میزان تمیز کنندگی پودر ها مشخص می‌ کند؛ البته میزان تمیز کنندگی پودر ها به ماده‌ های مورد استفاده در ساخت این محصول وابسته است.

قیمت خرید پودر ماشینی فافلین

از گذشته تا به امروز قیمت خرید پودر های ماشینی فافلین را عوامل محیطی تعیین و کنترل می‌ کند؛ در ادامه می‌ خواهیم عوامل محیطی موثر بر قیمت محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

منظور از عوامل محیطی نرخ و نوسانات ارزی، میزان عرضه و تقاضا، صادرات و واردات، برند تولید کننده و غیره می‌ باشد.

_ نرخ و نوسانات ارزی: یکی از اصلی‌ ترین و موثر ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید پودر های ماشینی فافلین نرخ و نوسانات ارزی است؛ نرخ و نوسانات ارز در دنیا تاثیر بسزایی در قیمت خرید پودر های ماشینی فافلین و سایر محصولات موجود در بازار دارد.

نرخ ارز به صورت روزانه یا می‌ توان گفت ثانیه‌ ای تغییر می‌ کند؛ تغییر قیمت در ارز موجب تغییر قیمت این محصول می‌ شود؛ چرا که برای برخی محصولات مواد اولیه وارداتی استفاده می‌ شود.

از طرفی دیگر برای فروش محصولات در سطح بازار های جهانی، قیمت دلار تعیین کننده نرخ محصولات است.

_ میزان عرضه و تقاضا: از دیگر عواملی که تاثیر مستقیمی بر قیمت پودر های ماشینی فافلین دارد، می‌ توان به میزان عرضه و تقاضا این محصول اشاره کرد.

گاهی اوقات با توجه به شرایط بازار میزان تقاضای یک محصول افزایش پیدا می‌ کند؛ زمانی که میزان تقاضا مصول افزایش پیدا می‌ کند، قیمت محصول نیز با افزایش روبرو می‌ شود؛ علت افزایش قیمت محصول در افزایش تقاضا، ثابت ماندن میزان عرضه است.

نرخ یا نوسانات ارضی، میزان عرضه و تقاضا تنها دو عامل از عوامل محیطی موجود در سطح بازار های جهانی هستند، که تاثیر مستقیمی بر قیمت پودر های ماشینی فافلین و سایر محصولات دارند.

فروش پودر ماشینی فافلین فله

فروش پودر ماشینی فافلین به صورت فله‌ ای تنها از طریق خرید اینترنتی امکان پذیر است؛ مصرف کنندگان پودر های ماشینی فله می‌ توانند این محصول را به صورت فله‌ ای از فروشگاه‌ های اینترنتی خریداری کنند.

مصرف کنندگان پودر های ماشینی فافلین فله ای افراد یا مشاغلی هستند که از این محصول در حجم زیادی استفاده می‌ کنند.

به عنوان مثال خانواده‌ های پرجمعیت: خانواده‌ های پرجمعیت به دلیل تعداد زیاد افراد خانواده از این محصول استفاده زیادی دارند؛ استفاده و کاربرد فراوان این خانواده‌ ها باعث می‌ شود، آن ها برای خرید محصول به صورت فله‌ ای اقدام کنند.

چون به راحتی می‌ توانند در هر حجمی که به این محصول نیاز دارند، آن را تهیه کنند و خرید فله‌ ای این محصول برای آن ها به صرفه‌ تر هم است.

همچنین رخت شور خانه‌ ها یا خشکشویی‌ ها نیز از این محصول به صورت فله‌ ای خریداری می‌ کنند؛ کاربرد فراوان رخشور خانه‌ ها و خشکشویی‌ ها از پودر های ماشینی باعث می‌ شود آن را به صورت فله با قیمتی مناسب خریداری کنند.

مجموعه ما نیز یکی از فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده پودر های ماشینی فافلین در سراسر ایران است که، این محصول را به صورت فله‌ ای با کیفیتی بالا به مشتریان عزیز ارائه می‌ دهد؛ البته قیمت این محصول نیز در مجموعه ما به صرفه‌ تر از سایر فروشگاه‌ هاست.

شما می‌ توانید برای خرید پودر های ماشینی فافلین با مشاوران ما به صورت شبانه روزی تماس بگیرید؛ قیمت پودر های ماشینی فافلین در وب سایت ما 18.000 تومان الی 28.000 تومان می‌ باشد.

تماس بگیرید