صادرات پودر ماشینی نگین فله به کشور های عربی

پودر ماشینی نگین به صورت فله ای به اکثر کشور ها و به خصوص کشور های عربی در حجم بالا صادرات می گردد.

قیمت پودر ماشینی نگین عمده

زمانی که قصد خرید مواد شوینده، از جمله پودر ماشینی نگین به صورت عمده را دارید، قطعاً قیمت آن در کنار کیفیت محصول برای شما حائز اهمیت خواهد بود.

در این مقاله، ما قصد داریم شما را با عوامل مختلفی که بر قیمت این محصول تأثیر می‌ گذارند، آشنا کنیم.

اولین عامل، برند و شرکت تولید کننده محصول است همان طور که می‌ دانید، در بازار برند ها و شرکت‌ های مختلفی فعالیت می‌ کنند که در زمینه تولید این نوع محصولات فعالیت می‌ کنند.

این شرکت‌ ها با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته‌ اند تقاضای بالایی را جلب کنند و محصولات خود را با سود کمتری به فروش برسانند.

مورد بعدی، میزان تأثیر گذاری برند خارجی یا داخلی محصول است؛ به علت عدم پرداخت هزینه‌ های گمرکی، قیمت پودر لباسشویی داخلی کمتر از برند های خارجی است و در نتیجه ممکن است قیمت بالاتر داشته باشد.

عامل بعدی، بسته‌ بندی محصول است؛ بسته‌ بندی مناسب می‌ تواند تأثیر مهمی در تصمیم خریدار داشته باشد و هرچه هزینه بسته‌ بندی بیشتری صرف شود، این هزینه در نهایت به قیمت محصول اضافه خواهد شد.

بسته‌ بندی مناسب باید اطلاعات کاملی درباره شوینده را به خریدار ارائه دهد تا بداند که این محصول برای چه نوع لباس‌ هایی مناسب است و توسط چه شرکت و برندی تولید شده است.

میزان توانایی پاک کردن لکه‌ ها و کف کنندگی پودر لباسشویی از جمله مهم‌ ترین عواملی است که، کیفیت محصول را تعیین می‌ کند و با افزایش کیفیت، ممکن است قیمت نیز افزایش یابد.

عوامل دیگری مانند: هزینه‌ های تولید تا عرضه، نحوه حمل و نقل محصول، میزان سفارش مشتری و نحوه خرید او نیز در تعیین قیمت پودر لباسشویی نقش مهمی دارند.

در صورت نیاز به خرید عمده، می‌ توانید سفارش خود را به صورت عمده ثبت کنید تا از مزایایی که برای خرید عمده در نظر گرفته شده، بهره‌ مند شوید.

همچنین، باید بدانید که روش خرید مستقیم از تولید کنندگان و فروشندگان بدون واسطه، بسیار مناسب و اقتصادی‌ تر است؛ این روش به شما امکان می‌ دهد مستقیماً از منبع تولید محصول خرید کنید و از هزینه‌ های واسطه‌ گری صرفه‌ جویی کنید.

در نهایت، برای خرید پودر لباسشویی بهتر است به عوامل مختلفی که در تعیین قیمت آن تأثیر گذارند، توجه کنید انتخاب برند مناسب، میزان کیفیت، نوع بسته‌ بندی و روش خرید می‌ توانند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کنند.

ویژگی پودر ماشینی نگین

پودر ماشین لباسشویی یک شوینده بسیار مهم و پرکاربرد است که به طور کلی برای تمیزی و پاکیزگی لباس‌ ها استفاده می‌ شود؛ اکثر ما لباس‌ هایمان را در ماشین لباسشویی می شوییم.

یکی از پودر های با کیفیت، پودر ماشینی نگین است که یکسری ویژگی ها آن را محبوب گردانده است:

  1. قدرت نفوذ بالا: یک پودر ماشینی با کیفیت باید قدرت نفوذ بالایی داشته باشد، به طوری که بدون آسیب رساندن به تار و پود لباس، به عمق لکه‌ ها نفوذ کند و آلودگی‌ ها را از بین ببرد.
  2. بدون تاثیر منفی بر سلامت: از آنجایی که لباس‌ ها با پوست انسان در ارتباط هستند، پودر شوینده باید بدون حساسیت بوده و هیچ تاثیر منفی بر سلامت مصرف کننده نداشته باشد.
  3. رایحه ماندگار: پودر ماشین لباسشویی با کیفیت باید دارای رایحه‌ ای خوب و ماندگار باشد؛ بوی خوبی که به لباس‌ ها بخشیده می‌ شود، حس شادابی و تمیزی را به فرد القا می‌ کند.
  4. قدرت حلالیت در آب سرد: یک پودر دستی خوب باید قدرت حلالیت بالایی در آب سرد داشته باشد تا بتواند به خوبی لکه‌ ها را حل کرده و پاک کند.

همچنین باید قدرت کف زایی و لکه بری بالایی داشته باشد تا لکه‌ های سخت و قدیمی را به خوبی از بین ببرد.

  1. بدون ایجاد اثر روی لباس‌ ها: پودر دستی با کیفیت بعد از شستشو باید هیچ اثری روی لباس‌ ها، به ویژه لباس‌ های سیاه و تیره، به جای نگذارد.

در نهایت، استفاده از یک پودر شوینده  با کیفیت برای ماشین لباسشویی بسیار مهم است تا به تمیزی و پاکیزگی لباس‌ ها کمک کند.

ویژگی‌ هایی مانند قدرت نفوذ بالا، بدون تاثیر منفی بر سلامت، رایحه ماندگار، قدرت حلالیت در آب سرد و بدون ایجاد اثر روی لباس‌ ها می‌ توانند نشان‌ دهنده کیفیت بالای یک پودر شوینده باشند.

با انتخاب یک پودر با این ویژگی‌ ها، می‌ توانید لباس‌ های خود را به خوبی شستشو داده و نتیجه‌ ای تمیز و پاک بدست آورید.

خرید پودر ماشینی نگین

اگر به دنبال خرید پودر ماشینی نگین هستید و وارد این وب سایت شده‌ اید، تبریک می‌ گوییم؛ زیرا ما یکی از مجموعه‌ های با تجربه و قدرتمند در زمینه فروش انواع محصولات شوینده هستیم.

محصولات ما به دلیل عرضه مستمر محصولات با کیفیت، به عنوان یکی از ویژگی‌ های برجسته شناخته شده و همواره مشتریان دائمی داریم که به خرید محصولات ما علاقه زیادی دارند.

ما در  این مجموعه‌ علاوه بر بازار داخلی، قیمت مناسبی برای خریداران خارجی در نظر گرفته‌ ایم، به صادرات نیز می‌ پردازیم و توانسته‌ ایم به بخش قابل توجهی از بازار های بین‌ المللی نیز خدمات رسانی کنیم.

تمامی محصولات شوینده موجود در اینجا احساس شستشوی عالی را به شما القا می‌ کنند؛ بنابراین، بهتر است هیچ تردیدی درباره خرید این محصول نداشته باشید.

به منظور اطلاعات بیشتر و خرید، همین حالا تلفن را در دست بگیرید و با شماره‌ های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مشتریان گرامی، اگر می‌ خواهید برند های با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید، حتماً محصولات ما را بررسی کنید؛ در صفحه وب سایت ما، تمامی اطلاعات لازم درباره محصولات ما در مقالات و مطالب قرار داده شده است.

 با مطالعه آن‌ ها، می‌ توانید خرید آگاهانه‌ ای داشته باشید؛ همچنین، با خرید از این وب سایت، می‌ توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان خبره ما بهره‌ برداری کنید.

ما همواره در تلاش هستیم تا به بهترین شکل ممکن اهدافمان را در راستای رضایت شما عزیزان دنبال کنیم.

اصلی‌ ترین هدفی که برای ما در اولویت است، رضایت شماست و با ارائه برند های مطرح و محبوب جهان، کیفیت و قیمت مناسب را به شما هدیه خواهیم داد.

قیمت پودر های ماشینی نگین در مجوعه ما 19,000 تومان الی 34,000 تومان می باشد.

تماس بگیرید