صادرات پودر ماشینی هایا ۱۰کیلویی به قیمت عمده

کشور ایران پودر های ماشینی هایا را در بسته های 10 کیلویی به تقاضا کنندگان و تاجران به قیمت عمده عرضه می کند.

مشخصات پود‌ر ماشینی هایا

مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین پودر های ماشینی تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی، پودر های ماشینی هایا هستند؛ مشخصات و ویژگی‌ های این محصول موجب تقاضای بالای آن شده است.

قصد داریم در این مقاله مشخصات پودر ماشینی هایا را به طور مختصر توضیح دهیم.

۱_ شکل ظاهری: از مشخصات پودر های ماشینی هایا می‌ توان به شکل ظاهری این محصول دقت کرد؛ از نظر ظاهری این محصول جامد و پودری شکل است، که به رنگ سفید با دونه‌ های رنگی قابل مشاهده است.

پودری شکل بودن این محصول باعث استفاده آسان از آن می‌ شود؛ همچنین دونه‌ های رنگی موجود در این پودر نشان دهنده آنزیم‌ های به کار رفته شده در آن می‌ باشد.

۲_ قدرت پاک کنندگی بالا: قدرت پاک کنندگی بالای این محصول جزو مشخصات پودر های ماشینی هایا به شمار می‌ آید؛ این محصول مانند سایر پودر های شوینده از ترکیبات ماده‌ های مختلفی تولید می‌ شود.

ماده‌ های به کار رفته شده در این محصول باعث شده است، قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی آن نسبت به سایر محصولات مشابه فوق العاده و منحصر به فرد باشد.

۳_ کف کنندگی پایین: از دیگر مشخصات پودر های ماشینی هایا، کف کنندگی پایین محصول است؛ این محصول مانند سایر محصولات شوینده ماشینی از قدرت کف کنندگی بسیار پایینی برخوردار می‌ باشد.

از آنجایی که از این محصول برای شستشو برخلاف پودر های دستی از ماشین‌ های لباسشویی استفاده می‌ شود، از قدرت کف کنندگی پایینی برخوردار است.

۴_ حلالیت بالا: قدرت حلالیت بالای این محصول از دیگر مشخصات پودر های ماشینی هایا محسوب می‌ شود؛ این محصول برخلاف پودر های دستی که در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه در آب حل می‌ شوند.

یعنی در کوتاه‌ ترین زمان به راحتی در آب حل شده و حین استفاده هیچ ردی از این محصول بر روی لباس باقی نمی‌ ماند؛ زیرا به سرعت و به راحتی در آب حل شده و محلول‌ های آبی را تشکیل می‌ دهد.

۵_ قیمت مناسب: همواره قیمت مناسب این محصول یکی از مشخصات پودر های ماشین هایا به شمار می‌ آید؛ این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه تولید شده در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است.

قیمت مناسب و قدرت پاک کنندگی بالای این محصول باعث شده است، از این محصول در حجم کم برای شستشوی مقدار زیادی از لباس استفاده شود، که این مسئله باعث می‌ شود این کالا برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است.

۶_ بسته‌ بندی شکیل: بسته‌ بندی‌ های شکیل پودر های ماشینی‌ ها به عنوان مشخصات مهم این محصول به حساب می‌ آید.

مصرف کنندگان پودر های ماشینی در کنار توجه به برند تولید کننده و قدرت بالای پاک کنندگی در درجه اول به بسته بندی محصول دقت زیادی می‌ کند.

بسته‌ بندی زیبا و شکیل این پودر های ماشینی باعث شده است، افراد زیادی از مصرف کنندگان و خریداران را به خود جلب کند، که این مسئله تاثیر زیادی در میزان فروش محصول دارد.

با کمی دقت متوجه می‌ شوید، مشخصات یک محصول باعث افزایش و کاهش میزان فروش محصول می‌ شود.

به عنوان مثال پودر های ماشینی‌ هایا به علت قدرت پاک کنندگی بالا، کف کنندگی کم، قیمت مناسب، بسته‌ بندی شکیل و ترکیبات منحصر به فرد این محصول توانسته، موجب جلب توجه خریداران و مصرف کنندگان شود.

نکات خرید پودر ماشینی هایا

اگر شما نیز مانند سایر افراد قصد خرید پودر های ماشینی هایا را دارید، بهتر است به نکات ارائه شده جهت خرید این محصول، توجه داشته باشید.

  • برند تولید کننده

در درجه اول برای خرید پودر های ماشینی‌ هایا باید به برند تولید کننده محصول دقت کنید؛ به طور معمول برند های سرشناس تولید کننده، پودر های ماشینی مرغوب و مطلوبی را تولید می‌ کنند.

برند های شناخته شده برای تولید محصولی با کیفیت و مرغوب از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده می‌ کنند؛ زیرا آن ها بر این باور اند با ارائه محصولی مرغوب به مصرف کننده، میزان اعتماد و اطمینان مصرف کنندگان به محصولات آن ها دو چندان شده و در نهایت باعث افزایش میزان فروش محصول می شود.

  • استاندارد بودن

نکات خرید پودر های ماشینی هایان می‌ توان به استاندارد بودن این محصول اشاره کرد؛ خریداران پودر های شوینده هایا باید حین خرید به نشان استاندارد محصول بر روی بسته‌ بندی دقت کنند.

البته بهتر است بدانید تمامی پودر های شوینده موجود در بازار بر اساس استاندارد های تعیین شده تولید و عرضه می‌ شوند.

  • نوع بسته‌ بندی

یکی دیگر از موارد قابل توجه در حین خرید پودر های ماشینی‌ هایا، نوع بسته‌ بندی محصول است.

نوع بسته‌ بندی تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و خاصیت محصول دارد؛ یعنی هر چه بسته‌ بندی مقاوم‌ تر باشد، محصول مورد نظر نیز محفوظ‌ تر است.

از طرفی نوع بسته‌ بندی تاثیر بسزایی نیز در میزان فروش دارد؛ زیرا در کنار قدرت پاک کنندگی محصول نوع بسته‌ بندی نیز مهم است.

پودر تک و پک

سفارش اینترنتی پودر ماشینی هایا

مصرف کنندگان و خریداران پودر های ماشینی هایا می‌ توانند این محصول را به صورت عمده و جزئی به طور اینترنتی سفارش دهند.

برای سفارش اینترنتی پودر های ماشینی‌ هایا در ابتدا باید بدانید به چه مقدار از این محصول نیاز دارید؛ پس از در نظر گرفتن نوع نیازتان می‌ توانید به بودجه مورد نظر توجه کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید.

برای خرید اینترنتی این محصول شما می‌ توانید به راحتی به مراکز عرضه کننده اینترنتی این محصول مراجعه کنید؛ حال با مراجعه به این مراکز می‌ توانید محصولی اصل و قابل اطمینان را تهیه کرده و با خیالی آسوده آن را مصرف کنید.

از مزایای سفارش اینترنتی این محصول می‌ توان به دسترسی سریع محصول، تنوع بالای آن ، مقایسه قیمت و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

خریداران این محصول با سفارش اینترنتی این محصول می‌ توانند از مزایای ذکر شده بهره ببرند؛ این مجموعه یکی از بزرگ ترین مجموعه‌ های تامین کننده پودر های ماشینی‌ هایا در ایران است.

مصرف کنندگان محترم می‌ توانند این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از مجموعه ما خریداری کنند؛ شایان به ذکر است در مجموعه ما برای خرید حجم گسترده این محصول مزایای بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

سریع‌ ترین و بهترین راه خرید پودر های ماشینی در مجموعه ما، وب سایت و لینک موجود در صفحه است؛ شما می‌ توانید این محصول را در مجموعه ما با قیمت 20.000 تومان تا 30.000 تومان خریداری کنید.

تماس بگیرید