صادر کننده صابون نخل 130 گرمی

 صابون نخل نامی که برای همه ما آشناست و سال های زیادی است که در بازار مواد پاک کننده به فروش می رسد .

صابون نخل از دسته شوینده هایی است که با وجود آمدن طیف گسترده پاک کننده ها و شوینده ها توانسته همچنان فروش خود را حفظ کند و البته ناگفته نماند که شرکت های تولید کننده نیز محصولات خود را طبق فناوری های جدید و با ترکیبات جدید به روز کرده و به نیاز مشتری در این حوزه توانسته پاسخگویی خوبی داشته باشد .

صادر کننده صابون نخل 130 گرمی

نرمی و لطافت پوست با صابون نخل

نرمی و لطافت پوست با صابون نخل

در تکنولوژی عصر کنونی همه تلاش ها به سمت رفع نیاز و رضایت مندی مشتری است و در همه زمینه ها که حوزه شوینده ها و محصولات بهداشتی هم در این زمینه بسیار فعال است .

معمولا در گذشته صابون به خاطر خاصیت اسیدی و قلیایی خود باعث تمیزی و از بین رفتن میکروب ها میشد اما همین خاصیت نیز باعث خشک شدن پوست پس از شستشو می شد و طی گذر زمان سعی شده این مساله در تولید صابون برطرف شود و لطافت پوست با صابون و شستشوی آن حفظ شود و در این زمینه نیز تولیدات خوبی وارد بازار شده است که با ترکیب عصاره گیاهان و روغن های گیاهی و ترکیبات صنعتی نرمی و ملایمت را حتی در بعضی موارد از سایر شوینده ها هم بیشتر کند .

صابون نخل هم که از دیرباز مورد استفاده بوده از روغن نخل و سایر ترکیبات مورد استفاده در صابون تولید شده و توانسته رضایت مصرف کننده خود را جلب کند و استفاده از روغن نخل مهمترین عامل لطافت این صابون می باشد .

مرکز خرید صابون نخل 130 گرمی

مرکز خرید صابون نخل 130 گرمی

امروزه در ورود به یک فروشگاه در قفسه صابون ها با انواع مختلف آن روبرو هستیم به صورتی که شما برای هر موردی می توانید صابون  مخصوص خود را پیدا کنید مثل صابون های آرایشی با اسانس ها و رایحه های متفاوت برای سلیقه های متفاوت و صابون های دست و صورت و صابون روزانه برای استحمام و صابون کودکان و صابون های رختشویی که همه این ها با رایحه های متفاوت در هر فروشگاهی قابل تهیه می باشند .

خاصیت قلیایی در صابون کودکان پایین تر از صابون های دیگر است برای جلوگیری از سوزش چشم کودکان در هنگام شستشو که البته این خاصیت در سایر شوینده های کودک نیز رعایت می شود .

خرید صابون نخل نیز در اکثر فروشگاه ها برای مشتری امکان پذیر است و خرید کلی آن برای فروشندگان نیز از طریق مراکز پخش و سامانه های فروش اینترنتی امکان پذیر است .

تماس بگیرید