عرضه کلی صابون هتلی پیروز به بازار

صابون هتلی پیروز در انواع صابون شستشو دهنده دست و صورت و صابون حمام در با زار فروش به مشتریان ارائه می شود . مدیران هتل ها و مراکز تفریحی و اقامتی می توانند صابون هتلی پیروز را به صورت عمده با نازلترین قیمت ها تهیه کنند.

عرضه کلی صابون هتلی پیروز به بازار

دسته بندی های مختلف صابون از نظر کاربرد

دسته بندی های مختلف صابون از نظر کاربرد

صابون ها از جمله تمیز کننده های قلیایی هستند که با توجه به نوع کاربردشان به دسته های مختلف تقسیم می شوند.

1. صابون های مناسب حمام و دستشویی یا صابون های سخت

مصرف این نوع از صابون ها را باید به حداقل برسانیم زیرا این صابون ها زیرا این صابون ها بسیار قلیایی بوده و موجب خشک شدن پوست دست و صورت می شود.

2.صابون های رخت شویی از چربی های ارزان مانند چربی های حیوانی تولید می شوند. از این دسته از صابون ها می توانیم برای شستشوی انواع البسه و سایر پارچه ها استفاده کنیم . صابون رخت شویی در اشکال قالبی و مایع و پودری توسط شرکت های مختلف به بازار فروش عرضه می شوند که از رایج ترین آن ها صابون قالبی است .

3.صابون های پزشکی 

از صابون های پزشکی برای درمان انواع قارچ ها و بیماری های عفونی پوستی درمان انواع آکنه و غیره به کار گرفته می شود.در صابون های پزشکی از اسید بوریک ، اسید روی ،ید ،کلرید جیوه ۲ ، استارت های مس ، و قطران ها استفاده می شود.

4.صابون های ویژه ماشین های لباس شویی 

این نوع صابون ها بیشتر به صورت پودری و مایع می باشند. این نوع صابون ها دارای مقادیر قابل توجه ای از مواد عالی هستند که مواد ها حلال در آب هستند .مانند تترا ، اتیلن و غیره .

5.صابون های ساینده 

این صابون نقش فرساینده را دارد ، و بیشتر برای تمیز کردن سطوح فلزی و رنگ های زده شده به فلز ها استفاده می شود . این نوع صابون قابلیت اسیدی دارد.

6.صابون های مخصوص آب های سخت 

 این مدل از صابون های در آب های دارای املاح فراوان و سخت مانند آب های دریا کف زیادی تولید می کنند. این نوع از صابون ها بیشتر از روغن های نارگیل ، فلزات قلیایی و روغن درخت نخل تولید می شود ‌.

7.صابون هایی که در تولید مواد بهداشتی مانند پودر های بچه به کار گرفته می شوند‌ ، این نوع از صابون معمولا از عناصر فلزی مانند روی ساخته می شوند.

شرکت پخش صابون هتلی پیروز در کشور

شرکت پخش صابون هتلی پیروز در کشور

صابون های هتلی معمولا در وزن های مختلف و بسته بندی های گونان تولید می شوند ، این بسته بندی ها به صورت کارتنی ، سلفونی ،جعبه ای و پلیسه ای و غیره بسته بندی می شوند . روی صابون های هتلی اغلب برند شرکت تولیدی درج می شود که صابون پیروز نیز از این قاعده مستثنا نیست ‌.نقش مهم  کاربرد صابون هتلی در بهداشت مسافران موجب پخش صابون هتلی به صورت عمده می شود‌.

تماس بگیرید