عمده فروشی صابون مراغه سنتی

یکی از پرمصرف‌ترین و اصلی ترین نیاز انسان ها صابون می باشد، که در سرتاسر جهان تولید و عرضه می‌شود. اما هیچکدام مثل هم نیستند و خاصیت های متفاوتی دارند، بعضی از آنها طبیعی و بعضی دیگر شیمیایی هستند. در ایران نیز صابون های متفاوتی تولید می شود و یکی از این صابون های پر طرفدار صابون مراغه است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

عمده فروشی صابون مراغه سنتی

فواید بی نظیر صابون مراغه در طب سنتی

فواید بی نظیر صابون مراغه در طب سنتی اگر از مصرف صابون های شیمیایی خسته شده اید بهتر است با صابون مراغه آشنا شوید. یکی از پرطرفدار ترین صابون ها صابون‌ مراغه است، این صابون که در شهر بزرگ مراغه واقع در تبریز تولید می شود، از خواص بی نظیری برخوردار است این صابون به صورت طبیعی تولید می شود و نسبت به حساسیت های پوستی که به شوینده ها دارید را برطرف میکند و همیشه پوست و موی شاداب را به شما هدیه می دهد.

این صابون قدمتی بالای ۱۵۰ سال را دارد، که در سه نوع با رنگ های سفید، زرد و سیاه تولید می شود. دو رنگ سفید و زرد پاک کنندگی مناسبی دارد ولی به خاطر اینکه به صابون تیره تر حنا یا صدر اضافه می کنند رنگ آن تغییر می کند و سیاه میشود وگرنه در پاک کنندگی تفاوت چندانی ندارند.

این صابون برای از بین بردن چربی بدن کاربرد بیشتری دارد، افرادی که موهای چرب دارند و در حال ریزش است با استفاده از این صابون دیگر موهایشان نمی ریزد  و باعث پرپشت و زیبا تر شدن موهایشان می شود و یا از این صابون برای بردن جوش های صورت نیز استفاده می شود، استفاده این صابون برای چند بار در هفته باعث از بین رفتن چربی صورت، استفاده این صابون هر روز باعث رفتن جوش و استفاده مداوم آن باعث صافی پوست می شود که خواص فوق العاده ای است و در صابون های شیمیایی هم این غواص به سختی پیدا میشود.

ارائه دهنده صابون مراغه سنتی

ارائه دهنده صابون مراغه سنتی صابون مراغه به خاطر مجوز نداشتن نمی‌تواند محصولات خود را در کارخانه تولید کند و به صورت دستی تولید می شود. ارائه دهنده صابون مراغه آنها را به عطاری های سرتاسر کشور می فروشد یا از سایت های معتبری همچون سایت ما آنها را تهیه می کنند. دلیل این که افراد زیادی به سمت این صابون می روند، فواید صابون مراغه و طبیعی بودن آن است و اگر نسبت خرید این صابون شک دارید می توانید به مشاوران ما سر بزنید تا آنها راهنمایی لازم را برای خرید صابون درجه یک مراغه از طریق سایت را انجام دهند.

تماس بگیرید