فروشنده انواع صابون مراغه پیروز سفید

صابون مراغه یکی از پر طرفدارترین انواع صابون ایرانی است که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی از حدود دویست سال پیش برای شستشوی پوست و مو مورد استفاده قرار می گرفته است. برای اطلاع از فروشندگان انواع صابون مراغه پیروز سفید و قیمت آن ها با ما همراه باشید.

فروشنده انواع صابون مراغه پیروز سفید

شستشوی سر با صابون مراغه

شستشوی سر با صابون مراغه

همان گونه که از نام صابون مراغه مشخص است در ابتدا این صابون در شهر مراغه تولید می شده است که یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است. این صابون با مواد کاملا طبیعی درست می شود.

برای تولید صابون مراغه دنبه گوسفند را با سود سوزآور و آب شیرین ترکیب می کنند. سپس به مدت یک روز آن ها را در دیگ می پزند. پس از پخته شدن مواد رنگ های سفید یا زرد و حنا یا سدر به صابون اضافه می کنند. در مرحله آخر پخت صابون را در قالب آماده می ریزند و یک روز به آن ها فرصت می دهند تا خشک شوند. سپس صابون های از قالب در آمده را بر روی قفسه های چوبی و در هوای آزاد قرار می دهند تا در طول یک هفته در مقابل خورشید قرار گرفته و به طور کامل خشک شوند.

صابون مراغه در سه رنگ سفید، زرد و سیاه عرضه می شوند که پاک کنندگی کم نوع سیاه آن به دلیل استفاده از ضایعات دو نوع دیگر در تولید آن است. 

صابون مراغه به دلایل متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. از هیچ نوع ماده شیمیایی در تولید صابون مراغه استفاده نمی شود، به همین دلیل هنگام شستشوی سر با صابون پوست و مو آسیبی نمی بینند و پوست دچار حساسیت نشده و ریزش مو ایجاد نخواهد شد.

۲. صابون مراغه یک صابون بازی است و مناسب استفاده افرادی است که پوست و موی چرب دارد. کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از  این محصول استفاده نکنند.‌

۳. در این صابون از هیچ نوع عطر یا اسانسی استفاده نشده و مواد اولیه آن کاملا طبیعی است، بنابراین به پوست و مو آسیبی وارد نکرده و باعث خشکی پوست و مو و ریزش موی سر نمی شود.

وارد کننده صابون مراغه پیروز سفید

وارد کننده صابون مراغه پیروز سفید

برای خرید صابون با کیفیت مراغه بهترین راهکار انتخاب مراکز معتبر برای خرید است تا از خاصیت های صابون در هنگام استفاده بهره مند شوید.

برای اطلاع از وارد کننده صابون مراغه پیروز سفید می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. با کارشناسان ما صحبت کرده و از شرایط و قیمت های خرید این نوع صابون مطلع شوید.

تماس بگیرید