فروشنده پودر ماشین لباسشویی درجه یک

در  واقع پودر ماشین لباسشویی درجه یک، از بهترین شوینده های لباس بوده که بر اساس عملکرد و کیفیت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از این رو فروشنده این محصول، باید با گونه های مختلف از پودر ماشین لباسشویی و نوع عملکرد آن ها به خوبی آشنایی داشته باشد. تا در این راستا بتواند خریداران را به درستی راهنمایی کرده و محصول مورد نیاز آن ها را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیارشان قرار دهد.

فروشنده پودر ماشین لباسشویی درجه یک

مشخصات فنی پودر ماشین لباسشویی

مشخصات فنی پودر ماشین لباسشویی

در حقیقت پودر ماشین لباسشویی از شوینده های بسیار کاربردی و پرطرفداری بوده که به منظور شست و شوی البسه، ملحفه و غیره در ماشین لباسشویی طراحی و تولید شده است.

  • البته از مشخصات فنی این نوع از پودر های شوینده باید گفت که دارای کف کنترل شده و قدرت لکه بری بالایی می باشند. به گونه ای که با استفاده از پودر ماشین لباسشویی، به سیستم ماشین لباسشویی آسیبی وارد نگردیده و هم چنین بافت لباس هم از بین نخواهد رفت.
  • از سویی دیگر این نوع از شوینده های بهداشتی، حاوی آنزیم های لیپاز، آمیلاز و پروتئین می باشند. در نتیجه به کمک این محصول، می توان لکه های سخت و چرب را، بدون این که به رنگ و بافت لباس آسیبی وارد شود، از بین برد.
  • در ضمن از دیگر مشخصات پودر ماشین لباسشویی این بوده که از رایحه  بسیار خوبی برخوردار می باشد. به گونه ای که لباس ها پس از شست و شو، علاوه بر پاکیزگی، بوی مطبوعی هم خواهند داشت.
  • هم چنین پودر ماشین لباسشویی از حجم معین و بسته بندی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به گونه ای که محتویات داخل بسته را می توان در برابر عواملی نظیر رطوبت و نور به خوبی محافظت نمود. 

قیمت پودر ماشین لباسشویی صادراتی

قیمت پودر ماشین لباسشویی صادراتی

 پودر ماشین لباسشویی از جمله شوینده هایی بوده که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع همین تنوع در محصول باعث شده تا پودر لباسشویی قیمت های متفاوتی داشته باشد.

از این رو در این بخش به بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پودر ماشین لباسشویی صادراتی خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول، باید به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه، نوع پودر، تعداد آنزیم های موجود در پودر لباسشویی و نحوه تولید آن توجه ویژه نمود.
  • در ضمن قیمت پودر لباسشویی به عوامل دیگری مانند شرکت تولید کننده شوینده، نوع و حجم بسته بندی پودر لباسشویی و میزان پاک کنندگی محصول بستگی خواهد داشت.
  • البته لازم به ذکر است که برای مشخص نمودن قیمت این نوع شوینده بهداشتی باید مواردی مانند نحوه فروش پودر لباسشویی، نوسانات بازار شوینده های بهداشتی و سایر هزینه های جانبی را هم در نظر گرفت.
تماس بگیرید