فروشنده کلی صابون رشته ای 75 گرمی

صابون رشته ای محصولی است که چند سالی است وارد بازار محصولات شوینده شده است. از دیرباز برای شستشو البسه و پارچه و بهداشت فردی و عمومی استفاده از شوینده های پاک کننده امری ضروری بوده است .انتخاب یک شوینده مناسب برای پاک کنندگی بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است و صابون از جمله پاک کننده های اولیه ای است که وارد بازار مصرف شده است و سابقه طولانی تری نسبت به سایر شوینده را داراست.

فروشنده کلی صابون رشته ای 75 گرمی

فواید استفاده از صابون رشته ای

فواید استفاده از صابون رشته ای امروزه در بین مواد شوینده هم مثل سایر محصولات تنوع زیادی ایجاد شده است و همین امر باعث تعدد انتخاب در هنگام خرید یک ماده پاک کننده می شود که این امر با پیشرفت علم و تکنولوژی طبیعی به نظر می رسد و ما هرروز با شکل و ترکیبات جدیدی می توانیم روبرو شویم و برای هر پارچه یا وسیله ای پاک کننده متناسب با آن را انتخاب می کنیم .

استفاده از صابون هم یکی از این موارد می باشد که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر درصد قلیایی بالا خاصیت پاک کنندگی بالایی را نیز داراست و معمولا برای از بین بردن اکثر لکه ها به کار می رود و خاصیت لکه بری آن نیز نسبت به سایر پاک کننده ها بالاتر است و در گذشته که تعدد پاک کننده ها مثل امروز نبود اولین و مهمترین شوینده و پاک کننده محسوب می شد .

در حال حاضر هم از رشته های صابون در پودر های شوینده استفاده فراوان می شود و چند سالی است که این ترکیب جهت پاک کنندگی بیشتر و راحتی حال مصرف کنندگان وارد بازار مصرف شده است .

توزیع کننده صابون رشته ای 75 گرمی

توزیع کننده صابون رشته ای 75 گرمی رشته های صابون که به صورت رشته های رنگی در پودر های شوینده می بینید با فرمولاسیون دقیق تر و به روز تر باعث پاک کنندگی بیشتر و از بین بردن لکه ها می شود و در ترکیبات آن سعی شده که خاصیت انحلال پذیری آن را با پودر به یک نقطه مشترک برسانند تا پس از شستشو شاهد لکه و ذرات باقی مانده روی پارچه ها و البسه نباشیم .تولید کنندگان در زمینه شوینده ها و پاک کننده در بازار تعدد زیادی دارند و شما در این زمینه با برند های زیادی روبرو هستید . مثلا شرکت ها و مراکز توزیع کننده صابون هم به همین شکل می باشند و معمولا فروش این صابون ها به صورت فله ای جهت ترکیب در انواع شوینده ها انجام می شود و در ترکیبات پودر ها معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تماس بگیرید