فروش پودر لباسشویی جهان بدون آنزیم

فروش پودر لباسشویی جهان فاقد آنزیم با قدرت شویندگی و تمیز کنندگی عالی و بوی مناسب با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری انجام می شود.

این محصول شوینده با رعایت استانداردهای لازم و فاکتورهای مناسب تولید می شود و از قدرت پاک کنندگی عالی برخوردار می باشد. این پودرها دارای خاصیت لکه بری و چربی زدایی بسیار خوبی هستند. 

فروش پودر لباسشویی جهان بدون آنزیم

دلایل وجود دانه رنگی در پودر لباسشویی جهان

دلایل وجود دانه رنگی در پودر لباسشویی جهان پودر لباسشویی جهان دارای دانه های رنگی می باشد و در واقع به سرعت در آب حل می شوند و به صورت یکنواخت در همه جای لباسشویی پراکنده می شود و قسمت های مختلف لباس ها را در می گیرند. این دانه ها دارای املاح معدنی هستند و از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند.

رنگ های این دانه ها  غیر محلول در آب می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. در بیشتر تولیدات پودرهای شوینده استعمال می شود و در از بین بردن لکه و چربی اثر گذار هستند.

در  آخرین دور شستشوی لباس این رنگدانه ها باعث می شوند که درخشندگی لباس حفظ شود و حالت کهنگی به خود نگیرد.

این دانه ها در رنگ های قرمز، آبی، سفید یا مشکی در پودر ها قابلیت مشاهده دارد و در کل باید گفت اثرات تمیز کنندگی البسه را مضاعف می کند و با سرعت بیشتری انواع لک و چربی از بین می رود.

ضمن اینکه تار و پود پارچه محافظت می شود و رایحه بسیار خوشی آن ها را در بر می گیرد. در انتهای شستشو نیز اثری از آن روی البسه ها و ملحفه و….باقی نمی ماند.

شرکت پخش پودر لباسشویی معطر جهان

شرکت پخش پودر لباسشویی معطر جهان شرکت پخش پودر لباسشویی معطر جهان محصولات شوینده و پاک کننده خود را متناسب با کمیت و کیفیتی که دارد با قیمت عمده و مستقیم روانه بازار می نماید

توزیع این پودر با قیمت کلی و حذف واسطه ها مراکز نمایندگی و عمده فروش ها را ترغیب به خرید از پخش پودر معطر می نماید چون به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها استفاده از این روش بسیار معقول و منطقی است.

فروش پودر جهان در برندهای معتبر و به شکل کیلویی، فله ای یا بسته بندی در اوزان مختلف انجام می شود. این نوع از محصولات شوینده دارای ویژگی ها و مشخصات خوبی  هستند لذا خریداران و مشتریان با آگاهی از درجات کمی و کیفی محصول اقدام به خرید می نمایند.

قیمت کلی آن بسیار کمتر و با صرفه تر از قیمت جزئی آن می باشد. برای خرید این محصول در صورت تمایل می توانید از طریق وب سایت و برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام نمایید. 

تماس بگیرید