قیمت روز دانه رنگی ویژه پودر شوینده

دانه رنگی ویژه پودر شوینده که با نام آنزیم معروف هستند ، نقش بسیار مهمی در تعیین قدرت پاک کنندگی پودرها دارند و هر دانه رنگی یک نوع آنزیم است که معمولا روی جعبه پودر شوینده تعداد آنها نوشته می شود .

قیمت روز دانه رنگی ویژه پودر شوینده

تفاوت دانه رنگی با دانه سفید پودر شوینده

تفاوت دانه رنگی با دانه سفید پودر شوینده

پودر لباسشویی که نام تجاری آن دترجنت است به دو صورت پودر و مایع در بازار وجود دارد و مردم بیشتر طرفدار پودرها هستند و معتقدند تمیزکنندگی بیشتری دارند . مواد شوینده لباس معمولا حاوی سازنده‌ها یا بیلدرها هستند . سازنده ها در واقع نقششان نرم کنندگی آب است و اینها همان دانه های سفید داخل پودر هستند و حدود ۵۰ درصد وزن ماده شوینده را تشکیل می دهند. سورفکتانت‌ها (محصولاتی هستند که به مواد آرایشی و بهداشتی اضافه می کنند که خواص حل کنندگی و کف کنندگی دارند ) و به میزان ۱۵ درصد ورن شوبندا را تشکیل می دهند.

سفیدکننده ها به مقدار ۷ درصد و آنزیم ها هم ۲ درصد وزن پودر را تشکیل می دهند . البته افزودنی های دیگری هم وجود دارد که باعث رنگ و بوی شوینده می شوند . همچنین این مواد می توانند بازدارنده خوردگی و انتقال رنگ و ضد رسوب و … باشند که در هر کارخانه ای می تواند متفاوت باشد . در این میان دانه های رنگی هم در میان پودر شستشو وجود دارد که به عنوان آنزیم شناخته می شوند. که موضوع اصلی این مطلب هستند . اولین بار در سال ۱۹۱۳ از آنزیم در پودر شوینده لباس استفاده شد. این ماده برای اولین بار از پانکراس گوسفند ساخته شد.

کاربرد آنزیم یا همان دانه های رنگی چیست ؟

پروتئاز : برای نابودی لکه های سرسخت با پایه پروتئینی مثل لکه شیر خون ، زرده تخم مرغ و چمن

لیپاز : برای نابودی چربی‌ها مثل لکه روغن و چربی و شکلات

آلفا آمیلاز : برای پاک کردن لکه نشاسته مثل لکه آرد و سیب زمینی

سلولاز : برای پاک کردن لکه های ناشی از مواد سلولزی مثل لکه میوه و سبزیجات

اگر داخل پودرها دانه های رنگی نباشد باز هم آنها خاصیت شویندگی را دارند تما دیگر خاصیت لکه بری ندارند.

تولید کننده دانه رنگی ویژه پودر شوینده

تولید کننده دانه رنگی ویژه پودر شوینده

شرکت هایی وجود دارند که اکثر مواد اولیه داخل پودرهای سوبنده از قبیل دانه های رنگی یا آنزیم ها را می توانند در اندازه و دنگ های مختلف تولید و عرضه نمایند . اگر به دنبال تولید کننده دانه رنگی هستید و قصد خرید عمده دارید فقط کافی است سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و منتظر دریافت در اسرع وقت بمانید .

برای اطلاع از قیمت دانه رنگی می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید .

تماس بگیرید