مرکز فروش صابون طراوت هتلی

کارخانه ی تولید صابون طراوت، انواع صابون های مختلفی را جهت استفاده در مراکز مختلف تولید می کند. این صابون در تعداد و انواع مختلف در بازار برای فروش عرضه می شوند. یکی از تولیدات این کارخانه صابون های هتلی است که معمولا نسبت به صابون های دیگر دارای تفاوت هایی است که در این مطلب به آن ها میپردازیم و همچنین ترکیبات صابون ها و فروش آن ها را نیز مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.

مرکز فروش صابون طراوت هتلی

ترکیبات موجود در صابون طراوت

ترکیبات موجود در صابون طراوت هر صابون که در کارخانه ی طراوت تولید می شود دارای ترکیبات پایه و بسیار با کیفیتی است که باعث می شود در آخر، صابونی برای فروش عرضه شود که از مواد بسیار مرغوب تهیه شده است. این ترکیبات عبارتند از :

  • شاید برایتان جالب و عجیب باشد اگر بدانید که برای تولید صابون ها از چربی های غیر حلال استفاده می شود.
  • در مرحله بعد به آن سود کاستیک یا همان سدیم هیدروکسید را اضافه می کنند.
  • پس از آن باید از یک ماده ی حلال استفاده شود تا کیفیت صابون سنجیده شود که در این صنعت از الکل استفاده می کنند.

به طور کلی اگر بخواهیم بیان کنیم که صابون های طراوت از چه موادی تشکیل می شوند می توان به زبانی ساده گفت که صابون با اضافه کردن روغن های حیوانی و یا نباتی به یک ماده ی قلیایی قوی تبدیل می شود که در دما و فشار بالا صورت می گیرد. در این قسمت ماده ای به نام گلیسرین تولید می شود که آن را با یک ماده ی محلولی که غلیظ است و در آن نمک است جدا می کنند. در مرحله ی آخر این ماده ی مایع را در قالب هایی می ریزند و آن را در سرد خانه ها قرار می دهند. اگر قصد تولید صابون های معطر باشد در مرحله ی قبل آن ها را وارد یک دستگاه همزن می کنند و عطر ها و مواد نگهدارنده را به آن ها اضافه می کنند.

عمده فروشی صابون طراوت هتلی

عمده فروشی صابون طراوت هتلی صابون طراوت به دلیل داشتن کیفیت بالا طرفداران زیادی را برای خود دارد به طوری که هر هتل و مسافر خانه ای برای دستشویی و حمام خود از این صابون استفاده می کند. عمده فروشی صابون طراوت، خرید این صابون را برای شما بسیار راحت کرده به طوری که به راحتی می توانید با مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه این صابون ها را در تعداد مورد نیاز با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و از کیفیت بالای آن بهره‌مند شوید و آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید.

تماس بگیرید