کارخانه پارس گل نرگس تهران

صابون گل نرگس از جمله برند های برتر تولید داخلی کشور می باشد که با بهترین کیفیت تولید و با قیمت مناسب عرضه می شود و بر این اساس مصرف کنندگان بسیاری دارد که آن را به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب می پسندند و این محصول بازار بسیار خوبی دارد. کارخانه پارس گل نرگس تهران این محصول را با کیفیت بسیار عالی تولید می کند و با قیمت ویژه و استثنایی به فروش می رساند.

کارخانه پارس گل نرگس تهران

ویژگی های صابون گل نرگس

ویژگی های صابون گل نرگس صابون گل نرگس در انواع گوناگون برای کاربرد های مختلف تولید می شود و انواع این صابون شامل صابون دست و صورت، صابون حمام، صابون رختشویی و غیره می باشد که هر کدام ویژگی های خاص  دارند.

صابون حمام گل نرگس یک محصول فوق العاده عالی برای شستشوی بدن می باشد که دارای روغن نارگیل و گلیسیرین می باشد و که پوست را نرم و لطیف می کند و قابلیت شستشوی بالایی دارد.

این صابون دارای رایحه گل نرگس است که در بین انواع صابون بی نظیر است و همچنین سایز بزرگ، دوام و ماندگاری بالا از ویژگی های خاص این محصول می باشد.

صابون گل نرگس رختشویی برای شستن لباس های ظریف و لباس های کودکان بسیار مناسب است و قدرت شویندگی مناسبی دارد.

این صابون دارای عطر و رایحه لیمو می باشد و با پوست دست سازگاری دارد و سبب ایجاد حساسیت در پوست نمی شود.

محصولات کارخانه پارس گل نرگس اهواز

محصولات کارخانه پارس گل نرگس اهواز محصولات کارخانه پارس نرگس اهواز با کیفیت عالی توسط کارکنان  و متخصصان مجرب و مواد اولیه با کیفیت تهیه می شوند و کیفیت برتر این محصول برای مصرف کنندگان ثابت شده است.

کیفیت مناسب و قیمت ارزان از ویژگی های صابون گل نرگس است که باعث افزایش مصرف این محصول شده و این مصرف کنندگان صابون گل نرگس را برای مصارف مختلف انتخاب کرده اند.

شما می توانید به راحتی از محصولات تولیدی دیدن نمایید و همچنین از قیمت روز آنها اطلاع یابید.

برند گل نرگس در واقع یک برند مطرح در کشور است و این محصول هم اکنون جایگاه بالایی در بین برند های مختلف تولیدی کشور دارد.

این محصول در واقع از برند های برتر تولیدی کشور هستند که توانسته است طی سالیان اخیر توجه مصرف کنندگان بسیاری را جلب کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم این محصولات را انتخاب و سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

ارسال این محصولات در کوتاهترین زمان انجام می گیرد و هزینه حمل و نقل آن نیز بسیار مناسب می باشد. 

مشتریان این محصول در صورت تمایل به خرید این محصول می توانند از طریق تماس با کارشناسان و مشاورین اطلاعات جامع و کاملتری را به دست آورند تا خریدی بهتر و رضایت بخش داشته باشند.

تماس بگیرید