صابون هتلی آتنا یکی از انواع محصولات شوینده و بهداشتی برند معتبر آتنا می باشد که به دلیل داشتن قیمت مرغوب و قیمت مناسب از بازار خرید و فروش پررونقی در کشور برخوردار می باشد، اگر خریدار صابون های هتلی شرکت آتنا هستید و میخواهید این محصول را با قیمتی اسثنایی و کیفیتی تضمین شده خریداری نمایید می توانید از طریق نمایندگی فروش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.
صابون های هتلی چگونه تولید می شوند؟
در خصوص چگونگی تولید صابون های هتلی باید به این مورد اذغان داشت که با توجه به نوع فرمولاسیون به کار رفته در تولید این محصولات به طور کلی در سه شکل جامد، خمیری و مایع و معمولا در ابعاد تک نفره تولید می شوند.
همانطور که میدانید دست ها از مهمترین اعضای بدن هستند که بیشترین تماس را با محیط پیرامون دارند، به همین دلیل شستشوی مداوم و حفظ نظافت و بهداشت دست ها، از انتشار و انتقال آلودگی ها به بدن جلوگیری می کند.
از مهمترین ویژگی هایی که یک صابون هتلی باید داشته باشد علاوه بر قدرت پاک کنندگی و تمیزی دست ها از آلودگی ها مواردی به شرح زیر می باشند:
- باید از بو و رایجه دلپذیری برخوردار باشند.
- از ایجاد خشکی و خارش پوست دست جلوگیری نمایند.
- فرمولاسیون آنها به گونه ای باشد که علاوه بر زدودن هر گونه آلودگی از سطح پوست، سبب ایجاد نرمی و لطافت در پوست دست ها گردد.
- سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشد.
صاوبن های هتلی شرکت آتنا به دلیل داشتن ویژگی های بالا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع صابون های هتلی مورد استفاده در مراکز مختلف نظیر هتل ها، بیمارستان ها، مسافرخانه ها و سایر مراکز اقامتی محسوب می شوند.
فروش مستقیم صابون هتلی آتنا از کارخانه
قیمت فروش صابون هتلی آتنا از طریق کارخانه صابون هتلی آتنا به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده واقعی کالا بسیار مقرون به صرفه می باشد، از این رو جهت تهیه این محصول به قیمت عمده و کیفیت تضمین شده می توانید از طریق همین سایت با پشتیبانی فروش محصول ارتباط بگیرید.
فروش مستقیم صابون های هتلی و سایر ملزومات دیگر هتل ها از طریق کارخانه به دو روش حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد، اما روش آنلاین به دلیل محاسن بیشماری که دارد نظیر صرفه جویی در زمان و هزینه ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.
از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت فروش صابون هتلی به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- برند شرکت سازنده محصول و میزان فروش آن
- میزان کیفیت محصول و قیمت مواد اولیه
- رنگ بندی، نوع فرمولاسیون و ابعاد و اشکال آن
- نوع بسته بندی و طراحی بسته آن
- نحوه عرضه محصول در بازار و شیوه تقاضای آن
- نوع عطر و رایحه آن