مرکز خرید صابون طراوت تبریز

صابون طراوت یکی از قدیمی ترین صابون می باشد که فعالیت این کارخانه از سال 60 آغاز شده و حتما تا به حال از این صابون و مواد شوینده های دیگر این برند را خریداری کرده ایم. مرکز خرید این صابون در شهر تبریز می باشد که اولین کارخانه و تاسیس کننده آن در شهر تبریز می باشد. دلیل معروفیت و مشهوریت این برند کیفیت بی نظیر آن می باشد که رقیبی در بازار ندارد. این محصول همیشه تولیدات منحصر به فردی داشته است که از جمله از آن ها شامل: صابون های بهداشتی و آرایشی، صابون های هتلی، پودر صابونی و صابون های کاغذی و مسافرتی می باشد.

مرکز خرید صابون طراوت تبریز

حفظ رطوبت پوست با صابون طراوت

حفظ رطوبت پوست با صابون طراوت محصولات طراوت بر پایه ی مواد گیاهی و طبیعی می باشد که با هر پوستی سازگاری دارد و این برند از نظر کیفیت جز بهترین و فعال ترین ها در کشور شده است. یکی از خصوصیات های اولیه ی این محصول حفظ رطوبت پوست با صابون است که کمتر صابونی این خصوصیت را در خودش دارد. معمولا صابون ها پوست ها را خشک می کنند اما صابون طراوت با بهره گیری از بهترین فرآیند ها موفق به تولید این محصول شده است.

صابون طراوت خصوصیات های دیگر دارد که شامل موارد فوق می شود: باعث نرمی و لطافت پوست های شما می گردد و در سایز ها و رایحه های مختلف تولید و روانه ی بازار می شود. این محصول ضد حساسیت بوده و شما را از بیماری های پوستی حفظ می کند. با داشتن اسید های چرب باعث می شود که در دمای بالا و دمای اتاق جامد بماند. شما می توانید از این محصول بسته به نوع پوست خود برای دست و صورت و بدن خود استفاده کنید و محدودیت سنی ندارد، زیرا بدون ضرر و مواد شیمیایی می باشد.

صادر کننده صابون طراوت تبریز

صادر کننده صابون طراوت تبریز این صابون به سراسر کشور توزیع می شود و مراکز فروش لوازم بهداشتی و داروخانه ها از مشتریان پر و پا قرص این محصول با کیفیت هستند که به صورت عمده و جزئی سفارش می دهند. بسیاری از فروشگاه ها و داروخانه ها در تبریز به صورت حضوری در کارخانه این محصول را خریداری می کنند تا بدون واسطه و دلال قیمت مناسب تر و ارزان تری خریداری کنند. خوشبختانه کشور ما صادر کننده صابون طراوت به کشور های دیگر می باشد که با استقبال خوبی مواجه است. 

همچنین متقاضیان می توانند با سفارش محصول خود در سایت معتبر و رسمی به صورت آنلاین خریداری کنند و از خرید آسان و ارزان لذت ببرند.

تماس بگیرید