فروش ویژه پودر لباسشویی ستاره

پودر لباسشویی یکی از مواد شوینده و ضد عفونی کننده است که از آن استفاده های خیلی زیادی می شود، این استفاده ها هم شامل شستن لباس ها، هم ظرف ها و هم سطوح مختلف سنگی و سرامیکی هستند و از این رو این محصول خیلی پرطرفدار می باشد، فروش ویژه پودر لباسشویی ستاره در داخل واحدهای اصلی پخش عمده این محصول در داخل کشور ما صورت می گیرد و این محصول با نرخ مناسبی به مردم عرضه می شود.

فروش ویژه پودر لباسشویی ستاره

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

پودر لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی یافت می شود و هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند، اما چند فاکتور عمده وجود دارند که بر روی میزان کیفیت و مرغوبیت این محصولات اثر دارند و این ویژگی ها از دید مصرف کننده ها مورد بررسی قرار می گیرند و در ادامه این مطلب خدمت شما همراهان گرامی بیان خواهند شد:

  1. یکی از ویژگی های این محصول این است دارای دانه های بسیار ریز، گرد مانند و نرمی باشد که به سرعت و سادگی در داخل آب سرد یا گرم حل شود و هیچ اثری از آن باقی نماند و اصلا بر روی پوست دست احساس نشود.
  2. این محصول باید در زمان شستشو و وقتی که در آب حل می شود به مقدار زیادی از خودش کف تولید کند، این ویژگی باعث می شود که مصرف کننده ها احساس بهتری نسبت به پودر داشته باشند و از نظر آن ها میزان تمیز کنندگی محصول بیشتر شود.
  3. پودر رختشویی باید همواره در داخل بسته بندی حالت پودری خود را حفظ کند و بعد از مدتی ذرات آن به هم نچسبد و حالت گلوله شده پیدا نکند، یا به شکل خمیری درنیاید که نشانه نم گرفته بودن آن می باشد.

کارخانه تولید پودر لباسشویی ستاره

کارخانه تولید پودر لباسشویی ستاره

کارخانه های تولید کننده پودر رختشویی ستاره این محصول ایرانی را به صورت گسترده ای تولید کرده، با نهایت دقت بسته بندی می کنند و بعد از طریق مراکز پخش در همه جای ایران توزیع می نمایند تا به دست مصرف کننده های محترم ایرانی برسانند، این محصول به دلیل ایرانی بودن نسبت به نمونه های وارداتی از نرخ ارزان تری برخوردار است و کیفیت خوبی هم دارد.

همه ساله پخش و فروش ویژه پودر رختشویی مزبور در داخل فروشگاه های عمده فروشی صورت می گیرد و محصول با نرخ بسیار مقرون به صرفه ای به مصرف کننده های محترم عرضه می شود، به این ترتیب در این دوره ها بر رونق خرید و فروش محصول افزوده می گردد و موجب درآمد زایی بیشتر برای تولید کننده ها و فروشنده های محترم می شود.

تماس بگیرید